venerdì 22 maggio 2015

Prom dresses 2015

Ciao a tutti!
Ho notato che durante questo mese di Maggio in TV e sul web si è molto parlato delle fantastiche feste studentesche di fine anno americane per i loro inviti originali, le palestre allestite a tema, i festeggiamenti fuori controllo e le limousines chilometriche.

Hello everyone!
I noticed that during this month of May on TV and on the web has talked a lot about fantastic festivals year-end American student for their original invitations, themed gyms set up, the festivities out of control and the longer limousines. 

Per quanto mi riguarda io ho sempre invidiato alle ragazze americane la possibilità di festeggiare con indosso degli abiti magnifici che non hanno nulla a che vedere con gli abiti che di solito sfoggiamo noi durante le nostre feste scolastiche.

Sicuramente guardando una qualsiasi serie TV adolescenziale tutte saremo capitate in una puntata con ambientazione Prom e avremo sognato di cercare l'abito perfetto per una serata simile o abbiamo commentato le scelte delle protagoniste, vero?

Navigando nel web sono incappata in un sito

millybridal


As for me, I've always envied the American girls a chance to celebrate wearing magnificent clothes that have nothing to do with the clothes that we usually wore during our school holidays.
I'm sure that sometimes even you have been watching any TV series with a Prom and we wanted to dream about finding the perfect outfit for a night like this or we have commented on the choices of the stars, right?

Browsing the web I stumbled on a site 

millybridal


dove nella sezione LONG PROM DRESSES ho trovato una serie di abiti che sarebbero perfetti per l'occasione e ho spulciato la gallery cercando il mio preferito.
Questi sono quelli che mi sono piaciuti di più, quelli che avrei scelto io:

where in section  LONG PROM DRESSES  I found a set of dresses that would be perfect for the occasion and I have trawled the gallery looking for my favorite. 
These are the ones that I liked more, those who would choose me:


A-line Scoop Neck Chiffon Tulle Floor-length Beading Prom Dresses #02017436Trumpet/Mermaid Sweetheart Elastic Woven Satin Floor-length Rhinestone Prom Dresses #02013438Sheath/Column One Shoulder Chiffon Floor-length Beading Prom Dresses #02014536Sheath/Column Sweetheart Chiffon Sweep Train Split Front Prom Dresses #02014216Trumpet/Mermaid One Shoulder Chiffon Satin Tulle Sweep Train Appliques Lace Prom Dresses #02016068Sheath/Column Jewel Chiffon Floor-length Beading Prom Dresses #02014710A-line Straps Chiffon Ankle-length Sleeveless Beading Prom Dresses #02013558

Se volete sognare anche voi di partecipare ad un Prom, vi lascio il link alla pagina dove potrete andare a sbirciare questi abiti fantastici:


Fatemi sapere se anche voi ogni tanto sognate l'occasione per indossare un abito meraviglioso come questi.
Buona serata e dolci sogni a tutte!
Baci,
Lo

If even you like to dream about being part of a Prom, I leave you the link to the page where you can go to peep these fantastic outfits:


Let me know if you are also occasionally dreaming of an opportunity to wear a beautiful dress like this.
Good night and sweet dreams to all!
Kisses,
Lo


1 commento:

  1. These dresses are all so beautiful - love the colours and styles!! :)

    RispondiElimina

Grazie per essere passato di qui! Mi farebbe piacere se diventassi uno dei miei follower, ti và?
Grazie, LobyArt

Thank you for passing by my blog, i'd like you'll be my follower, what do you think about?
Thank you, LobyArt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post più popolari

i blog che seguo