giovedì 25 dicembre 2014

Searching for a new year's day dress

Ciao a tutti!

Ieri cercavo un abito corto per una delle tante feste a cui dovrò partecipare durante queste vacanze e mi sono ritrovata dinuovo sul sito


di cui vi ho parlato la settimana scorsa.

Ho visitato la sezione SHORTPROM DRESSES alla ricerca di un vestito corto per una festa informale con gli amici e sono rimasta incantata da questi modelli.
A dire la verità ce ne sarebbero altri 10 che mi piacciono particolarmente ma per non confondermi troppo ho ristretto la scelta a questi che vedere qui sotto.

Hi everybody!

Yesterday I was looking for a short dress for one of the many parties that will participate during these holidays and I found myself again on the site


I talked about last week.

I visited the SHORTPROM DRESSES section looking for a short dress for a casual party with friends and I was enchanted by these models.
To tell you the truth, there would be another 10 I like particularly but not to confuse me too, I narrowed it down to those that see below.




Se anche voi state cercando un vestito speciale per le vostre feste con gli amici vi lascio il link dove potete trovare i modelli che ho scelto:


Mi raccomando: aspetto di sapere quali sono state le vostre scelte!
Buono shopping e buona giornata a tutte!
Baci
Lo

If you are looking for a special outfit for your holidays with friends I leave you the link where you can find the models that I chose:

I recommend: look to know what were your choices!
Good shopping and good day to all!

Kisses, Lo

4 commenti:

  1. Great blog♥

    How about follow each other?
    I follow your blog. Waiting for you♥
    My Blog: http://juliemcqueen.blogspot.com

    RispondiElimina
    Risposte
    1. Thank you, darling! I really like your blog too, It's amazing and really professional!! I'll follow you

      Elimina
  2. This first dress you showed, how amazing!

    RispondiElimina

Grazie per essere passato di qui! Mi farebbe piacere se diventassi uno dei miei follower, ti và?
Grazie, LobyArt

Thank you for passing by my blog, i'd like you'll be my follower, what do you think about?
Thank you, LobyArt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post più popolari

i blog che seguo