venerdì 12 dicembre 2014

Dreaming with MsDress.co.uk

Ciao a tutti!

Oggi mi sentivo particolarmente romantica e sognante; quando mi trovo in questo mood inizio a cercare abiti fiabeschi sul web e, indovinate?
Le mie ricerche mi hanno portata ad una sezione fantastica del sito di cui vi ho parlato le scorse settimane:

Hi all!

Today I was feeling particularly romantic and dreamy; when I'm in this mood, I start searching for fairy-tale dresses on the web and, guess what?
My research led me to a fantastic section of the site I told you about the past few weeks:





Questa sezione così particolare si chiama appunto VINTAGEPROM DRESSES e potrete trovarci moltissimi abiti dallo stile retrò, pieni di atmosfera.
Molti modelli somigliano a quelli che si sognano da bambine, quando si gioca a fare le principesse!
Questi sono quelli che mi hanno incantata particolarmente:


This unique section is called precisely VINTAGEPROM DRESSES and here you can find many retro-style clothes, full of atmosphere.
Many models resemble those you dream from teenagers, when you play to make the princesses!
These are the ones that I particularly enchanted:






Se vi ho incuriosite, vi lascio il link alla pagina dove potrete andare a sbirciare questi abiti fantastici:

  http://www.landybridal.co.uk/prom-dresses-2016-c-2/

Fatemi sapere se anche voi ogni tanto sognate l'occasione per indossare un abito meraviglioso come questi.
Buona serata e dolci sogni a tutte!
Baci,
Lo

If I have intrigued, I leave you the link to the page where you can go to peep these fantastic outfits:

Let me know if you are also occasionally dreaming of an opportunity to wear a beautiful dress like this.
Good night and sweet dreams to all!
Kisses,
Lo




2 commenti:

Grazie per essere passato di qui! Mi farebbe piacere se diventassi uno dei miei follower, ti và?
Grazie, LobyArt

Thank you for passing by my blog, i'd like you'll be my follower, what do you think about?
Thank you, LobyArt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Post più popolari

i blog che seguo